het verblijf op naxos. - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu het verblijf op naxos. - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

het verblijf op naxos.

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

09 Februari 2012 | Griekenland, Naxos

hoi hoi,
ik zat net nog op het schip samen met Ariadne en de 14 kinderen. phoe, het lijkt soms wel een kinderdagverblijf.. maar gelukkig is Ariadne goed met kinderen dat scheelt mij een hele boel. we zijn nu net aangekomen op Naxos, onze tussen stop. we overnachten hier en dan hopen we morgen weer fris en fruitig te kunnen gaan varen, want we zijn nu allemaal erg moe van alle gevaren die er zijn geweest op Kreta. het is nu 19:30 en de kinderen hebben net naar Sesamstraat gekeken, maar het is net afgelopen. ze zijn nu hun tandjes aan het poetsen, zodat Ariadne en ik ze zometeen in bed kunnen leggen. nou bedden kun je het eigenlijk niet noemen, al hebben we wel ons best gedaan. het zijn meet zandbedden op zandmatjes, maarja als ze maar lekker liggen. wacht even, ik ga nu de kinderen in bed leggen.

halloa, daar ben ik weer hoor. de kindertjes liggen op bed. zometeen gaan Ariadne en ik ook maar slapen. maar eerst moeten we het reisplan voor morgen nog even bespreken. tot morgen dan maar!

  • 08 April 2013 - 11:17

    Mark:

    "phoe, het lijkt soms wel een kinderdagverblijf.." :)

    Maar hier overdrijven jullie: "het is nu 19:30 en de kinderen hebben net naar Sesamstraat gekeken, maar het is net afgelopen. ze zijn nu hun tandjes aan het poetsen, zodat Ariadne en ik ze zometeen in bed kunnen leggen."

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Een sterke en stoere jongeman, die de Minotaurus heeft verslagen!

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 4683

Voorgaande reizen:

03 Februari 1950 - 03 Februari 1950

THESEUS VS. MINOTAURUS

Landen bezocht: