het verblijf op Naxos. - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu het verblijf op Naxos. - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

het verblijf op Naxos.

Door: theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

10 Februari 2012 | Griekenland, Naxos

ohneeeee!! nee, nee, nee, NEEEE! het noodlot heeft toe geslagen.. we sliepen op Noxos, het eiland dat is toegewijd aan Dionysos, de god van de wijn en druiven. en toen we aan het slapen waren heeft Dionysos Ariadne opgemerkt en dacht: 'zozo, bij de goden dat is een knap meisje! ik moet en zal met haar trouwen!' en zo heeft Dionysos 's nachts Ariadne ontvoerd om met haar te trouwen.. mijn lieve vriendin is weg, echt weg. ik weet niet op ik nu nog wel veder wil gaan. waarom zou ik door gaan? voor wie? ik weet het allemaal niet meer, ik weet het gewoon niet. was Ariadne hier maar om me te helpen, maar ze is hier niet.. nooit meer. nooit.. ook de kinderen zijn helemaal van slag! wat moet ik nu.. ik wil hier in ieder geval niet meer blijven! ik wil weg van dit vervloekte eiland! ik ga terug naar Athene, naar mijn liefdevolle vader! tot kijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Een sterke en stoere jongeman, die de Minotaurus heeft verslagen!

Actief sinds 03 Feb. 2013
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 4678

Voorgaande reizen:

03 Februari 1950 - 03 Februari 1950

THESEUS VS. MINOTAURUS

Landen bezocht: